A wise man once said there is no progress without struggle



Min älskade vän, sambo, dagbok, älskare, man, leksak, MIN KÄRLEK, har blivit kidnappad av ngn j*vla tattare!! Så sjukt förbannad på folk som inte kan köpa sina egna saker utan sno andras, hur fan sover ni på nätterna?? Och tro inte att jag inte kommer spärra hela telefonen, så snart jag har fått det sista nr av polisen så är det färdiglekt för din del!! *morrar så jag får väck mellan ögonbrynen och öronen är på väg att ryka av!*

ÅNGRAR sååå att jag aldrig installerade appen där man kan spåra sin försvunna iphone.. Så till alla er som kör iphone 4 se till att installera den! Jag kan fan hjälpa er att jaga tjuven den dagen den kommer till användning.

Alla mina bilder, alla kontakter, hela kalenderna oh all bra musik, alla sms ja ALLT är borta.. Fan!

Idag när jag åkte x2000 hem från sthlm stod jag och väntade på toaletten i min vagn.. precis när jag kom till dörren hörde jag hur ngn spolade på insidan, perfekt tänkte jag, min tur nästa! Minutrarna gick....och gick.... hrm, tankarna kom att det är nog ngn som sitter där inne o skiter, vilket jag INTE är så intresserad av att komma in till som nr 2.. funderade ett kort tag sedan stapplade jag mig bort 2 vagnar till nästa toalett.
Öppnar dörren, går in och låser, vad ligger inte där på handfatet? Jo, TVÅ st telefoner av märket Nokia, det första jag tänker men stackars männsika som glömt dem! Funderade på om jag skulle ta med dom ut i vagnen och fråga, men bestämde mig rätt fort för att låta bli då d satt ett gäng grabbar i 25 års åldern utanför.. tog istället med dom till bistron och lämnade dem till personalen så att dom kunde lämna tillbaka dom till ngn som kunde beskriva dessa. Tåg personalen berömde mig för att jag var ärlig och snäll som lämnade in dem, MEN VA FAAN TÄNKTE JAG, D ÄR VÄL SJÄLVKLART??? Fick en gott och blandat som jag tänkte köpa efteråt, den bjöd dom på eftersom jag hade varit så ärlig och lämnat in dem... hrm.. Jag tackade och hoppas på att telefonerna skulle komma tillbaka till ägaren, vilket dem senare gjorde.

Hoppas nu att detta kan komma tillbaka till mig, jag var snäll mot ngn, borde inte ngn vara snäll mot mig då?

Jag önskar mig, att min iphone 4 kommer tillbaka till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0