Det är inte vad vi läser utan det vi kommer ihåg som gör oss lärda

Idag är det regniga torsdag, snart helg!

Idag är en sådan dag som man helst vill mysa under en filt i soffan till en bra film och massa gott i gott! Men här sitter vi på kontoret och skall göra reusltat & likviditetsbudget..*jubel!* inför ett möte som vi skall på imorgon.
Så skoj så jag får fram min finaste pose..


Igår var jag o sis på budget & finanseringsmöte, rikitgt bra och lärorikt för oss som är på uppstart av ett företag.
Traderade även hem en tågbiljett, så på fredag bär det av igen till kärlek och storstan.

Har jag föressten berättat att JAG ska flytta till stan jag ALDRIG trodde att jag skulle behöva bo i?? Joo, j har lurat mig till stockholm!! *hjälp* Har hört att kärleken gör en blind & dum.. detta måste vara ett tecken på det!?
Fast det pirrar i magen lite =) Jag ska få bo med mitt hjärta! Långben har redan flyttat in, även min fina stege..
Jag har fått välja garderober och lådor, samt får jag den största lådan i badrummet =) Har även fått fria händer att piffa till lgh så jag skall trivas bra, vilket jag verkligen kommer utnyttja ;) *stackars j..* hehe
Återkommer med mer info ang flytt.

Trevlig torsdag på er alla fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0