Har kört 250 hela helgen

Litet utkast på bilder från i helgen..



Röjning, städning, styling, krattning, bränt upp löv och buskar på en tomt på över 3000 m2.

Fin vattenpump finns på gården.




En friggebo med 1 rum & separat kök samt toa.

Stylade till ett rosa flickrum av ett rum

Fick ta vad som fanns, men tyckte jag fick till det rätt bra.

Ett rum vart lite rött. Med lite blommor i vas och en söt tavla.

I ena vardagsrummet piffade jag till med matta, kuddar, filt, ljuslycktor, blommor och nya lampor i fönstret.

Fortsatte inreda ett till sovrum, köket rengjordes från grund och piffades till, toaletter & Duschrum gnuggades och skurades in i detalj samt piffades till med handdukar och fina tvåler. Garaget och alla vråer gicks igenom och piffades till för på onsdag kommer mäklaren och fotar, så vi får hoppas att det går bra nu efter allt arbete vi lagt ner.

Jag är ju mycket för detaljer, hittade den här fina grodan och satt den i köket, vart väl sött? ;)

Mycket fina antika möbler blandat med nytt, precis som jag gillar det.

Vi grillade korvingar till lunch igår =)


Tog med ett stort påskägg, ser inte så stort ut här på bild, men det var jättestort, och varenda karamell gick åt i helgen, så uppskattat var det. =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0