Min älskade leksak



Den här lilla charmören fick jag i 30-års present! (Nikon D3100) Min nya kompis som knäpper otroligt fina bilder. Han är den första (nästan) jag tänker på varje morgon, han får följa med överallt ifall det händer ngt roligt som skall dokumenteras. Här kommer lite bilder som han & jag fixat tillsammans, mycket matbilder för sånt gillar vi =)


Min andra kärlek, Willmer. (Kallas Wille)


Indiskt, mmmm riktigt gott!


Födelsedags middag, fläskflié, bakpotatis, baugettbröd, sallad med underbar dressing och holidaydipp! 10/10!

Favorit i repris, varma hallon med vanilj glass.

Inlindad sparris i rökta skinkrullar med ris, grädde, tomat & gratängost.
Serverades med Avokadosallad kryddad med balsamvinäger samt ett glas rött. Gott & enkelt!

Prinsesstårta med ros på min tallrik. Kaffe & Konjak serverades dagen i ära. (30-års dagen)


Vad sägs, rätt bra bilder va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0