Onsdag

Idag har jag kännt mig flitig! Hunnit med att designa en grej, gjort resultat, likviditet, kapital & försäljningsbudgets. Bokat in möte med Thomas som kritiskt skall gå igenom en 16 sidig offert. Känns bra att anlita en kunnig för detta! Så imorgon bär det av dit efter lunch, budgets skall lämnas in för granskning!


Todo listan blir minder och mindre! *me like*



Senare på kvällen blir det x2000 till kärleken =)

Usch Jill lurade i mig krämbulle idag, inte okey jag som försöker vara nyttig! På måndag då jävlar ska det bli löpning och nyttigheter för min del. Vill hemsk gärna komma i mina sommarkläder och inte springa runt och guppa på båten ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0