Överraskning

I fredags vart jag tillsags att packa väskan , jag satt mig i bilen och vi började rulla.. inget fick jag veta trots tjat och hängläpp... Inte förren vi var framme på yasuragi ute på hasseludden i sthlm.
Där fick jag baddräkt, tofflor, morgonrock, handdukar och en stor korg att bära handdukar och tofflor i. Hoppade snabbt ner i dom varma polerna utomhus och bara njöt..



Efter detta la vi oss i relaxen åt massa färsk frukt och njöt av utsikt och varandra, helt underbart.




Efter bad och njutning avnjöt vi en 4 rätters middag som var helt fantastiskt god. Här är en bild på en av förrätterna, lax och pilgrimsmussla med pistage nötter och granatäpple.



Bild på MIN efterrätt, helt himelsk god!

Nöjd tjej efter middagen, det bar nämligen av ner mot badet igen efter detta =)



Inte mycket att klaga på här inte....... *lycka*






Kommentarer
Postat av: Jill

Fiiiiiina bilder, mera mera mera :D

2011-04-06 @ 10:27:35
URL: http://jivi.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaaa, d kommer mera bampbampbamp! ;)

2011-04-06 @ 16:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0