Sommar

Hade inte haft ngt imot att få sitta här igen och njuta av ett glas rosé. Sommar för mig är uteserveringar, ett par snygga solbriller & en kall öl/glas vin. Att bara få sitta och njuta och kolla på folk... Detta om jag befinner mig långt från nord westen såklart!! ;)



Är propellern (som båten heter) i närheten så är sommar för mig att åka ut med båten, känna doften av havet samtidigt som man känner solen gassa när man sitter uppe på flybridge, att lägga till vid en mysig strand/ö, duka fram ngt gott att äta & dricka, bada, sola, lyssna på bra sommar musik enda tills kvällstimmarna kommer, då sitter jag på flyen igen med en kall öl, njuter av sommarvärmen och sällskapet, känner hur det hettar på kroppen och äter ännu mer gosaker samtidigt som musiken poppar i bakgrunden. Att få spendera tiden med familjen är för mig det som betyder mest.
Att sedan gå ner och bädda ner sig och somna i en jätte vagga är inte fy skam ;) (båten guppar i vågorna)
Att få vakna till kluckande vågor mot skråvet och se hur solen lyser när man kikar ut och känna att havet är precis utanför är fantastiskt. Kalaspuffarna och filen som mamma bla alltid serverar njuter jag av varje gång.
Morgondopp och upp på soldäck efter frukost sen börjar dagen om igen... ;)

Går väldigt segt att ladda upp bilder nu, sitter på x2000.... annars hade ni fått fina båtbilder så ni hade fått bra inlevelse =)

Ha en underbar kväll nu finisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0