57 Kilo

Idag visade vågen 57.0 kg. Är rätt nöjd efter ALLT gottigott som varit de senaste veckorna. Tänkte att jag skulle landa på 55 kg och sedan ett par tre kg i muskler så är vikten perfekt. Jag har ju den tendensen att lätt lägga på mig väldigt mycket muskelmassa snabbt, varje gång jag börjar träna så åker pilen på vågen gärna upp 2 kg efter bara någon vecka.

Sist jag körde igång med combaten vägde jag 59 kg, tre veckor senare 64 och med ett par rejäla axlar så att knapphålet till huvud man fått såg ännu mindre ut...
Nja, så den här gången blir det att gå ner först så inte allt "gos" man har på kroppen blir muskler, nog för att det är sjukt snyggt med vältränade tjejer, men enligt mig ska det vara slanka långa smala muskler, ialf på mig!



Frukost: 2 ägg, 2 koppar kaffe och turk youghurt.

Ska faktiskt åka och köpa valnötter som jag ska ha i med lite färska halloner tills imorgon. Nam nam =)


Kommentarer
Postat av: Amanda Fernandez

Vad duktig du är!!:) Jag har precis dragit igång med lchf, är inne på min tredje dag och det går super! Är dock lite orolig hur det kommer gå med träning först två veckorna under övergångsperioden. Kände du stor skillnad?

2012-07-18 @ 14:41:51
URL: http://amandafernandez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0