Det är lika fel att lita på alla som att inte lita på någon

Heej!

Hoppas ni haft en bra helg! D har jag =)

I fredags var det kräftskiva i ett partytält, regnet kom ju men det vart helt klart en hitt, massa folk, goda kräftor med tillbehör, nubbe, vin, öl och party musik. Knollis var med hela kvällen...nästan. Han somnade inne i Hampus säng vid elva... stackarn är så kvällstrött att han inte orkar hålla sina små ögon öppna längre än så, om han fick välja så är det god natt kapp säck kring 21-21.30 =)

Lördagen var det massa styling här hemma, är såååå himla fint med det vita golvet. Nu trivs jag oerhört bra här!! =) Jag har packat upp lite av mina fina saker som har fått pryda bänkar och skåp, satt ihop en suuuper fin bricka med ljus, är så sjukt nöjd över den att jag tjatar sönder J om hur fin den är :P haha retas ju en del men ändå =)

Efter att vi sprayat härdade glasskivor vita på undersidan (läs:j gjorde) som för övrigt är ett bra tips om ni har en vit hylla och vill ha glas ovanpå, vart riktigt snyggt! Ska visa er bilder senare. Iallafall bar det iväg till Mio för att handla en matta, köpte två för att åka hem och prova, vart en lila, jääääätte fint =)

Myste sedan med alla ljus tända, god tacos, delade på en flaska rött och kollade sedan en film. Väldigt mysig kväll med tre nöjda själar i soffan.

Söndag for vi tillbaka med den andra mattan, och shoppade lite nya kuddar för att pryda soffan. Jag köpte 3 olika storlekar och mönster, en benvit/guld randig, en lila med blommönster och en i päls, grå, vit, svart.. Behöver dock två till känner jag funderara på en knall mörk blå samt en till lila. Ska även trycka dit ett sånt koskinn... samt en lila och en ljus filt.  Låter kanske inte så bra, men jag ska allt visa er slut resultatet ;) Tror d kommer bli grymt.

På eftermiddagen bar det iväg ut till J:s lillebror som nyss köpt hus, där vart vi bjudna på gofika och fick rundvisning i alla tre husen.

På kvällskvisten delade vi på en pizza och åt grönsaker med dipp som var kvar från i lördags :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0