Göteborg den bästa staden!

Nästa vecka bär det av ner till göteborg!! Saknar staden och alla mina fina vänner som befinner sig där. Vet inte riktigt vilken dag jag kommer ännu, allt beror på lite möten som skall bokas in här framöver, förhoppningsvis i sthlm i början på nästa vecka, vill vill vill ha det mötet omg!! =D Sitter just nu och provar mig fram i ett demo program... inte lätt men jag ska fan bli grym på det!! ;)

En grej som jag bara måste göra när jag kommer till göteborg, det är att hänga på espressohouse med en stor latte och gärna ngt gott till det! =) Typ kardemumma/hallon muffins!


Påminn mig om att ALDRIG ALDRIG bleka håret själv..... bhuu saknar mitt fina tjockare hår.

Längtar ialf massor till göteborg och alla mina hjärtan!

Ses snart!

Kommentarer
Postat av: Marie

Oo kommer du ner till MIG ;) nästa helge?? Kommer du på min fest den 3:e då? Saknis juh.. Puss hjärtat

2011-08-25 @ 10:51:29
URL: http://momarorie.blogg.se/
Postat av: jenny

hehe, jaaa måste ses!! vill ju se hur du bor oxå! =) pössen

2011-08-25 @ 11:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0