Helgen

Helgen har i vanlig ordning varit super mysig, kan ju aldrig klaga när jag får spendera den med mina två fina killar.
Fredag vart det shopping av åra samt stor vacker vas med blommor i från Sia, vasen & blommorna stod J för, det ni ;)
Den här gobiten köpte jag, dock ville jag inte ha den svarta saken bakom, så min händiga karl tog bort den och monterade upp min fina åra.
(ursäkta röran på bänken)
Bättre bild på mitt ljusfat.
När jag kom i torsdags överraskade J mig med ett nytt ljudsystem, jag som har klagat på högtalarna som tog massa plats.... Man får passa sig vad man säger till Mr för det går undan här. Men snyggt vart det, och grymt ljud igen.
Vid halv sju kom vi på att vi skulle ta en promenix till systemet och handla lite vin, det var ca 25 grader varmt och sol så vi fick känslan av att vara utomlands. På vägen passerade vi en massa mysiga restauranger och J tyckte att vi skulle köra en spontanare och äta ute istället för hemma. Vi valde ett italiensk ställe, och jag tror jag åt den godaste maten på väääldigt länge. Fantastiskt gott med scampi, pilgrimsmusslor, svart kaviar, nektarin, pärltomater mm mm oh, var helt perfekt! *tandvattnet rinner*
Tyvärr ligger bilden på maten i j:s tele.. får nog återkomma med den senare, för måste ses!
Lördag var det strålande sol och 24 grader, så vi packade väskan och for ut med båten, tog en lite utflykt till fjäderholmarna för att köpa J:s ”Black Pearl”. Det var stora vågor så jag hade roligt! Väl framme vart det även rökta räkor & vin. Har jag världens bästa kille eller vad? Han vet hur han ska behaga mig ;)
(Kan ä ven tillägga att han köpte mitt favoritvatten, ramlösa vattenmelon, en skvallerblaska och gotta till mig innan vi for ut också =))
Vi for sedan iväg och mötte upp lite vänner, ja fick en våffla med grädde och sylt samt ett glas rött. Mm, bortskämd  bortskämd.
Båt fick jag köra också =)
_1833_163833229.jpg" alt="" />
Njöt på sjön hela dagen, och väl hemma igen vart det Indiskt i magen, mycket gott.
Söndag var rätt slapp, J fixade och trixade hemma med att hänga upp black pearl samt en annan grej, vette tusan vad den heter men snyggt vart d =) Jag slängde ihop en tonfisksallad till lunch, vart en lång prommis för mig och knoll medans j gymma, kom sedan hem till en riktigt god LCHF middag med karra till efterrätt, inte så bra kombo, men sjukt gott =)
Ovanför dörren ser ni den andra ”grejen” haha. Börjar bli sjukt fint här hemma. Ska ta en fin bild på matta och kuddar senare så får ni se den delen, vi måste dock byta ut tavlan bakom soffan bara så ni vet.
Imån bär det för övrigt iväg till gbg, både v-modigt att åka härifrån men ändå riktigt kul att träffa alla mina fina vänner.
PS Knoll har vaknat med st*nd nu 2 dagar..... eh? ja... Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0