Märklig dröm

Hejdu hejdu hej!

J ringde nyss och frågade hur jag mådde, sa att jag var så himla trött för att jag sovit dåligt pga att jag trodde vid ett flertal gånger att jag klämmde fast lilla knoll nere vid benen... Vad säger J då? Joo, att det var precis vad han gjort flera gånger i natt, att knoll bestämt skulle ligga mellan hans ben och att han då råkade klämma till honom :( stackars lilla knoll? Undra varför jag drömmer en sån dröm fast knoll är i sthlm lixom? hrm... a stackarn kanske försökte sända över tankeöverföring ;) typ... *RÄDDA mig Mami!!*

Ajabaja! Inte vara dum med mina djur.



Tjing, annars torsdag idag och ikväll får jag träffa mina 2 hjärtan!! =) *längta!*

Hoppas ni får en fin dag, trots regnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0