Onsdag

Tittut!

Hoppas ni mår bra idag!

Jag vaknade inatt med världens nackspärr, kunde knappt ta mig upp ur sängen... gillar inte det där med att musklerna har ett minne... min nackspärr sätter sig lixom på exakt samma ställe varje gång. *morrar*

Va och rotade igenom mitt rum efter mina voltaren också men även dom har flygit iväg... aja, får ta mitt tjocka arsle till apoteket när dom öppnar, för dom där tabletterna hjälper verkligen, musklerna slappnar av och likaså spänningarna, mitt bästa tips är att ta innan man ska sova, brukar kunna hända en hel del över natten nämligen.

Nu ska jag dyka ner i arbetet, kanske hör av mig sen igen... OM ni har tur ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0