Tisdag

khuuuukhuuu *tänk er visselljud*

Idag är det tisdag, regnar ute, vart väckt av ett bett i näsan av en viss knoll..... Då var d dags för kacken serrni.

smällde i mig två ägg och kaffe till frukost.. inte mycket att hurra över så fyller på med lite turk youghurt här på jobbet och lite mer kaffe.

LCHF kör vi på idag igen, får passa på när jag inte är med J, han ska alltid festa till det med så mycket karra och gottigott.. lixom inte okey när jag har så dålig karraktär gällande gosaker...



Vad ska ni göra för skoj idag?

Själv ska man jobbelijobba, faktiskt väldigt skönt att få tillbaka lite vardag med rutiner osv. Tänkte äta ner mig ett par kilo nu, sen blir det till att sätta igång med löpningen så jag kan göra mig redo för combaten i höst! *lääängtar* Hoppas bara det är lika bra i sthlm som i gbg.. (Nog inte så stor chans, men ja lever på hoppet :))

Nu är d dags att sätta igång.

Hej du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0