tjing och tiiiing!

God morgon!

Sorry för kass uppdatering det senaste. Har haft så mycket för mig att jag helt enkelt inte haft lust att blogga.

Hade underbara dagar i göteborg med älskade vänner och mina killar. Det vart en partykväll sedan var jag rätt nöjd och vi var ute på middagar, badade och solade, åt glass vid vattnet och promenixade en del, vi var på grill kväll hos vänner och vi var till smögen över en dag. Alltså, har ni inte varit där så ÅK!! Vi lyckades dessutom tydligen pricka in veckan som är som bäst när man är i min ålder :P Så efter att ha sett ALLA båtar, allt glatt folk, alla rosé glas, alla skaldjur och gosaker så har vi bestämt oss för att hyra båt nästa sommar och ligga där en vecka!! =D Vi ska faktiskt även kolla läget med lite vänner och hyra minst två båtar. Åh längtar så jag dör! Ta morgondopp, ligga och sola, äta massa räkor, dricka lite gott vin, shoppa (dom har bra shopping där) promenera, äta glass i solnedgången, skratta och ha roligt och simma med knollis! =)

Slänger in lite mix bilder från det ni har missat.


Lunch på Bee i göteborg, räkmacka för mig, super gott!! Fast ångra att jag inte tog.....



Ni som har möjlighet att gå på Bee nere i göteborg, ni måste prova fisken!! (röding tror jag det var..) Gudomligt gott!!

Vart en myskväll med bla lite rökta räkor.


J åt även krabba, och sen mummsa vi i oss massa ost med tillbehör =) Har jag nämnt hur bra lchf är? ;P





Ser ni vem som ligger därunder?? :)

Knäppte dåligt med bra bilder på smögen, men här är början på en väääldigt lång brygga. (Ser tyvärr inte alla båtar och sjöbodar som gör hela stället. Ni som inte varit där får helt enkelt åka dit för upplevelsen.

Godaste räksalladen jag ätit i hela mitt liv. Under räkorna var det den godaste skagenröran jag någonsin smakat, detta tillsammans med super färska räkor och en god sallad med paprika, gurka, melon mm. MUUUMS! Nästan så jag kommer åka dit bara för att få äta den igen!! =D och åter igen, LOVE LCHF ;)




Utsikt från en av badplatserna. (tyvärr råkade solen precis åka bakom ett moln så bilden ser lite mörk ut) Men vi hade strålande sol och 26 grader varmt den dagen. Underbart.









Hemma i sthlm igen =)



Någon älskar att åka båt =D





J fiskade upp största abborren vi sett.







Igår när vi åkte båt stannade vi till på en jätte mysig restaurang i skärgården:



Jag åt fläskfile till det mumma! =)

Påvägen hem fiskade vi lite =) Fick 2 gäddor. En var sin, dock fick dom leva vidare =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0