x2000 mot göteborg

Tjing!

2 timmar på tåget är avklarat, hunnit med att trycka i mig en bagel, stor latte och tre kärleksmums som jag bakade en plåt av igår kväll. J fick ta med resten till jobbet men 7 stycken har jag tryckt i mig, nam nam!

När jag kommer fram har jag bokat in en dejt med finaste Malin och ikväll vart jag bjuden till sara & niklas på middag, imånbitti är det dejt med sis och kvällen är en så länge oplanerad. Torsdag är det dejt med Josefin, lördagkväll bokad, men där imellan har jag lite hål att fylla. Ska även hinna med en massa jobb och pill ipill med en demovisnings sida, så har nog det jag gör.

Känns iallafall bra att jag får spendera några dagar i göteborg nu, även om jag saknar mina killar. Knollis pep och grina imorse när jag for, usch känner mig så elak. Va väldigt nära att jag packade med han i väskan, men J streta imot och ville ha honom så han fick stanna kvar den här gången.


(Jenny 25 år)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0