08.30













Så här kul hade jag i helgen....... Nä, men vi hade det mysigt ute i stugan, vart massa bak, arbete nere i bastun, fick igång tv:n där ute för första gången, på gott och ont kan man väl säga. Åt MASSA mat, som en julgris nu :P Näe, vart ngt kg upp, men nu är det nästan borta, ett par dagar till så borde jag vara tillbaka till utgångspunkten från förra veckan.

Jag och sis sminkade varandra i lördags kväll, sen däckade vi framför avatar, funderade på utgång där ett tag, men nääe, va mysigare där ute.. energin försvann lixom, och lika glada var vi för det.

Nu är det massa jobb framför mina ögon, hoppas ni får en underbar dan-före-dan-före-dan-före-dan-före-dopparedagen! =)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0