Morgning!

Igår ef anlände jag till blåsiga sthlm. Knoll vart överlycklig, och jag likaså för nu biter han inte sådär i näsan längre han ska bara ha nästan i sin min och skura hela min näsa med sin långa tunga :P Men inga nässår, som jag annars alltid får =)

Vi for hem, j lagade sjukt god mat från linas matkasse, var typ ett halvt kg kalkon (såg ut som en fläskfilé) som kryddades och marinerades i ugnen, till det en timjansås (färsktimjan så klart ;)) sallad, kokta morötter och verts. Knoll ÄLSKADE dom där långa gröna sakerna och sprang och smaska i sig säkert 10 st på mattan. =)

Efter det myste vi lite i soffan och sen for vi till invigningen av ziperall för att shoppa. D pumpade musiken, en massa kända bloggansikten snurrade omkring där och kön va låååång, och det tog lååååång tid innan vi kom in. Men vi fick varsin, j en svart och jag en rosa =)





Sen hämtade vi knoll som var och lekte med alvin när vi var borta, drog på oss mysdressen och drack thé.. ialf jag =) Somnade tom med den på för var sååå frusen. Usch hade inte riktigt skor för det där..

Nu sitter jag i soffan, dricker lite kaffe och har en massa ljus tända. Väntar på att sömntutan ska vakna.

Idag ska vi bli bortskämda också j som skämmer bort oss. Vi ska bli lite ompysslade, j ska ta en helkroppsmassage och jag vet faktiskt inte vad jag får, hon skulle hitta på något bra sa hon till j som inte visste vad han skulle boka till mig (å d visste inte jag heller) Får se om det blir handmassage, fotmassage, ansiktet eller vad hon nu hittar på. Spännande =)

Ska springa och köpa citroner så fort klockan slår nio, dricker det varje dag numera, slipper bli sjuk och dessutom bra för matsmältningen vilket jag kan behöva!

Hoppas ni får en grym fredag och njuter av helgen!


Kommentarer
Postat av: Caroline

men hejdå! avundsjuk jag blir. Vill oxå!!!!!!!!!!!!!!! spa spa spa =)

2011-12-02 @ 10:22:32
URL: http://powerbyme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0