Morgonstund

Ah, mysig morgon och natt.

Wille (min katt) krafsade upp min dörr i gårkväll och ville in och mysa, detta händer tyvärr alles för sällan och orsaken stavas K.N.O.L.L men äntligen har wille förstått att knollis inte är i huset, brukar ta sisådär ngn vecka innan han smält hans besök... stackarn! =(

Men han skulle upp i sängen och mysa ialf låg och kurrade och snarka så jag inte kunde somna. Men sedan sov vi gott =)



Morgonruffs i håret, sov med flätan och detta vart resultatet. Det får duga.

1 december idag och julkalendern börja =) Jag bunkrade upp med kaffe, avokado segkaka med brännvinsost och tända doftljus. Mysmyyyys. Ang kalendern så vill jag nog fortsätta kika på den barnslig som jag är ;) Den verkar välgjord.

Idag ska jag på invigning av ziperall tänkte ja, köpa mig en mysdress som jag lär bo i så fort jag får chansen.
Ska även förbi JC och köpa den vita tröjan nedan. Tidig julklapp till mig själv =)
Funker även lite som belöning för att vågen stod på 55.4 kg imorse. Trots 2 hamburgare med massa pålägg igår till middag (dock inget bröd).






Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin tröjja! Å syster! Sporra mig med träningen ;)

2011-12-01 @ 11:31:39
Postat av: jenny

<3 Jaaa, mig med faktiskt sitter ju inte riktigt så där snyggt på mig ÄNNU, men till åre gör vi det båda två ;) Boken är mammas, så klart du ska läsa! =)

2011-12-01 @ 13:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0