Rund vs smalare



ca 60 kg



ca 62 kg



ca 59 kg



ca 58 kg



ca 56 kg



ca 55-56 kg



ca: 55 kg

Jaa, man ser ju här rätt bra att jag INTE passar i att vara rund. Nu var jag rätt snäll mot mig själv här oxå, för det finns MYCKET MYCKET värre bilder på mig när jag är rund och fin.... Men så kul ska vi inte ha, det där räcker ;)

Visst blir allt så mycket enklare när man trivs med sig själv och sin kropp? Jag trivs nu, känslan att jag vet att S sitter som ett smäck, behöver inte oroa mig över att saker sitter för tajt ect. Att kunna impulsshoppa ngt utan att prova och att det sedan sitter som det ska. Är fan inte värt att trycka i sig flera kg godis som jag annars kan göra i veckan!!

Vräker i mig mat, inte äta så jag blir mätt utan äta massa extra bara för att det är gott, vilket typ alltid resulterar i illamående/ont i magen efter att jag vräkt i mig allt.

Nä, äta lagomt unna sig då och då, slippa må illa och känna sig fin det är mitt nya motto.

Lite typiskt dock att jag har lite taskig karraktär. Jag ska fan jobba på det nu, vill man vara fin får man lida pin alla har inte en bra förbränning ,allra helst vi i familjen vikström därför blir det till att prioritera och stå emot alla som ska försöka lura i mig massa gosaker.

Kan väl tillägga att jag nog aldrig riktigt brytt mig om vad jag vägt förren jag passerade 60 strecket, va uppe samma tid som nu, ifjol på 64 kg.
Usch då mådde jag inte bra i kroppen. Jag har igentligen alltid legat på ca +-56 kg sedan gymnasiet och det är precis där jag vill ligga.

Det enda som fattas nu, det är träning och muskler. För att uppnå det skulle jag behöva SATS, combat. Mmm, får se hur framtiden ser ut gällande gymmet.

Hej svejs


Kommentarer
Postat av: We are odd

Suuuuuuuuuuuuperfin blogg!

Checka vår blogg! http://weareodd.blogg.se

Vi ska även starta en frågestund snart så om du vill kan du fråga ngt. :)

(sry om du nt gillar sånna här kommentarer)

2011-12-08 @ 12:44:05
URL: http://weareodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0