13.58

Är måttligt road för tillfället...

I morse tog vi våran lilla promenad bortöver och hittade ett mysigt fik i vasastan. Vi tröck ner sur stjärtarna på uteserveringen och mumsade i oss en god frukost. På bordet fanns, bacon & ägg, sallad, apelsin/jordgubbs juice, kaffe, panini med parmaskinka, pesto, ost och tomat bla. Gott var det, men kände redan då hur det smärta i halsen när jag svalde... ajajaj. Har fuskat med citronerna i flera dagar nu... Japp, detta är nog mitt straff trotts att jag drack en halv pressad i morse. När vi kom hem, hade jag feber, ont i huvudet och hals.

Men en snäll karl som jag har rörde ihop en häxblandning minst sagt, fast rätt ok att dricka ändå. Intalar mig nu att detta ska göra susen.

Jag vart serverad, ett stort glas varmt vatten som även innehöll; en pressad vitlök, en halv citron, riven färsk ingefära och massa blåbär. Tror det va allt.. Jag ska tydligen dricka en till ikväll sen ska jag va frisk, och jag tror på det så imån hörrni får ni en update om häxmixen fungerar.

Förövrigt är J hos frissan och ska komma hem med thaimat =) *ser fram imot*

Hoppas ni har en bra dag!


(Detta hade jag på mig idag till frukosten.. dålig bild, ser ut som jag har värsta låren haha men bju på den så ni har något att glo på ;P, vart ed hardy sneakers till det samt pilotbrillor)



PS. Längtar tills vi ses sis. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0