Din lycka är min skatt



Ingen höjdarbild, men bjur på den från i fredags. Igår hade jag sis-time hela dagen. Började med lunch fika på espresso house, sen strut med 3 kulor ute i solen och sen godispåse, tacos och trocca hemma hos sis. Hade en riktigt mysdag/kväll, så mysigt att jag nanade över på soffan och är nyss hemkommen faktiskt.

Har bokat tvätt tid och ska ta och puttsa på lägenheten lite nu för imån kommer knollis och J ner =)

V har ju passat honom sen i fredags, jag har fått massa mms dagligen om vad dom gör och hur dom mår, så sött =) Han trivs som fisken i vattnet hos henne. <3



Knollis fick en välkomst nalle av henne =) Och den verkar han trivas bra med ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0