Frosseri

Frosseri igår!! Jaa hela helgen har jag gottat till det med massa saker som INTE har med LCHF att göra, igår tänkte jag att det var lika bra att avsluta festligheterna rejält. Jag och tessan var på biteline, vi frossade med stort F. Tre portioner tacotallrik var, gissa om vi vart proppmätt!?! Det var ju inte små tallrikar. Här nedan är en bild på sista portionen.



Efter det körde vi så klart mjukglassrace, haha tessan tröck i sig tre glasbägare och jag fick endast i mig 2. Men fyfan vad mätta vi vart! Gravidmage som vart stenhård är fan kvar idag också :P



Ibland måste man bara få frossa, vi satt där i 3 timmar, snacka massa skit och njöt av maten. Riktigt trevlig kväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0