God morgon alla fisar!


(Knollis och jag nyvakna)

Hur lycklig blir man inte när man får vakna upp med den här lilla rackaren som kommer o naffsar en på öronsnibben!?

Bjuder er på en osminkad bild så här på fredag morgon.

Idag har jag ätit grekisk youghurt med massa olika bär i och sugit i mig 2 koppar kaffe. Det regnar ute för tillfället (ska bli sol vid lunch) så tror vi får dra på oss regnkläder både jag o knollis och gå på en promenix snart. Vi ska möta upp Virre senare, och efter det blir det att köra ut till huset för att börja flyttpacka.... blä.. Hatar verkligen att flytta, finns det något tråkigare? Aja, någon måste ju ta hand om knollis också.. ;) Näerå, nästa gång är det jag som behöver hjälp och ni kommer väl ihåg att man får det man förtjänar?

Nu blir det nog en skål till med youghurt ;)

Ha en härlig fredag snyggingar!

Knollis igår:





Han får så sjukt mycket komplimanger att det känns nästan som ett måste att ställa ut lillrackaren ;)

Kommentarer
Postat av: caroline

Ja, men han är ju såååååååååååååååå söt! Haha ge mig! Följer han med till gbg?

2011-07-15 @ 10:29:04
Postat av: Jill

Haha ja nu har han ju fått styr på dom där klotögena ser d ut som ;) Hälsa från mamma jill ;P Och kyss han ordentligt!!

2011-07-15 @ 16:02:51
URL: http://jivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0