Göteborg

Sitter på tåget mot min absoluta favoritstad Göteborg. Den staden jag har bott i sedan jag var 21, dvs i 9 år. Tiden går fort när man har roligt. Far bara ner en sväng och ska hinna med att träffa alla jag tycker så mycket om så kommer förmodligen bli rätt intensiv helg, får planera bra något jag inte alls gillar. Gillar mer det spontana jag.

Det som är inplanerat är ialf en kväll med sis idag onsdag, imorgon ska jag hänga med jossan, se om jag kan klämma in någon till på dagen där ;), fredag kommer malin och kvällen är det fest hos sara, lördag har vi bara pratat lite löst om än så länge, vi får se vad vi känner för helt enkelt.

Pratade just med J, lilla knollis pep och grina när jag gick från bilen och hela vägen hem..... =( Stackarn. Sedan hade dom varit ute och busat nu och när dom kom upp i lghen igen så sprang han och leta efter mig i hela lägenheten.. Alltså man får ju ont i hjärtat! Lill-stackarn tror väl att jag har övergivet honom. Imorse när jag packade la han sig i väskan, tog bort han när jag skulle stänga och då försökte han puffa till den så han skulle kunna komma in igen. Huga.

Men J och K kommer förhoppningsvis neråt nästa vecka så ska vi fara på en liten roadtripp, vi tänkte ta oss dit solen är, så får väl se vart vi hamnar, halmstad, skåne, öland, gottland, norrland? =)

Men först göteborg al in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0