Härlig Onsdags Morgon

Godmorgon alla snyggingar!!

Hoppas ni mår gott, det gör jag. Sitter och mumsar i mig en LCHF frukost. Nere på min normala vikt igen efter helgens onyttigheter :P Så därav mår jag xtra gott. Den här dieten är nästan föör lätt. Kör onyttigt i några dagar, sen nyttigt i ett par och du är tillbaka där du var innan. Perfekt! =)

J badade knollis igår, han är btw 11 veckor idag! =)



Stackarn stod snällt inne i duschen när han luddade in honom.



Även när det var dags att duscha av schampot. SÅ himla duktig!! =) *stolt mamma*



Sen fick han mysa i filten sin =)

O hörrni, hur glad blir man inte när man vaknar till det här lilla trollet! (Fick bild i morse från J där det stod, godmorgon mamma =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0