Lycka!

Hörrni, jag kommer i mina SMALjeans!! =) Tackar och bugar lchf för detta fantastiska resultat!! I våras fick jag inte dessa över låren, ni springer jag runt i dom till vardags =D

Hitta en gammal bild på mig i jeansen.



(Sorry att jag ser lite bitter ut haha)



Även här hade jag dom byxorna, med vitt linne till och inga kärlekshandtag. =) God mat i all ära, men JAG mår bäst utan kärlekshandtag. Kommer ihåg känslan av att bla springa runt i dessa snygga jeans och sätta på sig vilket linne/tröja som helst utan att oroa sig över att det inte ser bra ut. Att gå in i en affär köpa det man vill ha utan att prova, jag visste att det skulle sitta bra.

Jag kommer även ihåg hur jag roade mig i provhytterna och testade en massa alternativ bara för att det kändes så bra, för att allt satt så bra.

Japp, snart där igen!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0