Måndag mooorining!



Hoho, hur mår ni idag? Haft en bra helg hoppas jag!

Hos oss har det ju varit full rulle, kört till Rättvik t o r, ut till huset varje dag, lastat in och kört flyttbilar hit och dit, grillat korv, druckigt massa cola och ramlösa melon, MASSA godis fre, lör & söndag. Ätit kinamat, tacos, och popcorn. Jagat Knollis, och kört en del fostring. Han lär sig bra tycker jag, igår var jag o k ute på morgonpromenad, han gick utan koppel hela vägen dit och hem. =) Han har dock en tendens att springa iväg långt före på vägen hem.... inte bra! Så varje gång han gjorde det gömmde jag mig i närmaste buske alt vände och gick åt andra hållet. När han upptäckte att jag var borta så vart det en jäkla fart på han för att leta reda på mig =) Så dom långa "rycken" han gjorde för att han hade bråttom hem, dom vart kortare och kortare.. =) Vi lekte även en hel del kurragömma medans dom andra flyttade. Knoll behöver verkligen uppsikt HELA tiden annars springer han upp i benen så man trampar på han eller hittar på något rackartyg.

Idag är det måndag, jag och j tänkte ta med oss knollis till någon mysig uteservering och äta frukost ute =)
Det är inte svårt att lyxa till vardagen lite om man vill ;) *ser fram i mot frukosten* *Dreggel*

Hoppas ni får en bra start på veckan!!

Ting & ting & korv & skiiin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0