mys med lillen



Knollis myser på badbryggan, simmkunskaper hade han oxå =)

Små hundar brukar tydligen vara väldigt kräsna när det gäller mat. Dock har vi fått en kille som är ett stort undantag. Han äter som en häst. Får portionera ut måltiderna så han inte ska bli en liten tjockis. Han älskar frukt, än så länge har han provat, körsbär, melon, äpple & jordgubbar. Han äter godis, ÄLSKAR korv! Laxen slukar han och glass det är gosaker det. Även turkisk youghurt är något som är gott, kaffe han han försökt slickat i sig ja, listan kan bli lång.. Jag har fullt upp med att passa honom. Häromdagen svalde han 3 st öronproppar inne i Jills rum.... Dom spydd han tack och lov upp under kvällen. Idag hittade han stearin som han ville äta men jag hann att stoppa han.

Mimmi rev ner blomkrukan här inne, vem tror ni va där och skulle äta upp jorden??

Annars är han ju som alla andra hundar en bra dammsugare, är rent och fint i köket ialf ;) Han bajjar rätt mycket... si sådär 4-5 ggr per dag. Börjar faktiskt kännas som att han förstår det här med att kissa och bajsa ute nu. =)

Inatt övernattade jag och knoll i "kingsize sängen" på nordwest. (båten) 07.10 kom någon och bet mig i näsan.... japp bara dra på sig shortsen och linnet och gå ut med lillen, där ute på bryggan la man en skitkorv och en pink. Sen var det fullt ös. Ingen sovmorgon här inte!


(jordgubbs lunch i gräset)


(lite taskig bild, men va den enda jag hade från igår)

Somna kan man göra vart som helst, igår var vi på gatufesten en sväng. Knoll sov så sött i sin väska när det va fullt ös utanför väskan. Han fick dock såklart komma upp i famnen en sväng och där somnade man gott rätt snabbt. Tryggt att sova på mami ;)

Kommentarer
Postat av: Jill

Hahaha gullig son du fått ;) "la man en skitkorv o en pink"

2011-07-07 @ 10:09:59
URL: http://jivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0