Torsdag

Godmorgon alla solstrålar!!

Ny dag, nya möjligheter!

Hade en suuper mysig dag igår. Strosade runt på stan halva dagen, hittade dock knappt någonting alls så tillräckligt dyrt vart det inte :P

På eftermiddagen damp sis ner i stan, vi gick och åt lite gott på en uteservering i stan, sedan gick vi vidare till nästa uteservering för ett glas vin, där satt vi och snacka en massa skit och njöt av det underbara vädret.
Vidare lurade sis mig att gå och köpa en goidspåse..... ;P den tog vi med oss och satt oss i gräset vid vattnet och bara mös av den underbara kvällen.



Är fart i stan vill jag lova, här spelades det bla trummor och folk dansa. Glädje spridningen var stor. =) Det är är ett typiskt exempel på härlig stämning i göteborg tycket jag.


Idag är det torsdag, jag mår bra idag. Tack och lov höll jag mig själv i öronen i går och gick inte ut, trots en invite ;)

Idag är det Gothia cup (fotboll) med Marie, och senare en aw med Jossan. Hinner förhoppningsvis träffa sara där imellan också. =)

Vad ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0