Gårdagen

God morg...natt.

Ah mitt huvud donkar och min kropp är trött. Febern känns lite bättre även fast den inte är borta. Lite nytta gjorde häxdrinkarna med andra ord.

Igår hade jag trots feber och allt va det var en underbar dag. J kom hem och tog med mig och knollis ut på en båttur och bjöd på lunch. Räkor & vin =)



Knoll hittade även 2 kompisar som han lekte med på uteserveringen där vi satt. Efter lunchen hängde vi i båten tills vi var tvugna att åka hem och byta om inför grillningen som vi vart bjudna på hos j:s kompis.







Vi var hemma en 45 minuter, varav jag sov 35, sen blaska ja av mig lite snabbt, slängde upp håret och kleta på masccara, satt på mig en sommrig klänning och sen gasade lilla familjen iväg.

Det var en helt underbar kväll vid vattnet i kvällssolen.



Mästerkocken fixade gott kött, goda korvar, underbar sommrig potatissallad, halloumi ost, beasås och rosé serverades denna tisdags kväll. Helt fantastisk kväll, det bästa var även att dom också hade en hund, vägde 17 ggr så mycket som lilla knollis, men dom busade en hel del hela kvällen. Så roligt att lilla Knollis kommer så bra överens med så många hundar.

Han gjorde en egen säng av ett litet hål i bryggan, haha sötisen =)





Dessa roséviner serverades, och den till höger med stjärnan på kan jag rekomendera.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0