Helgens bravader..

Haft en supermysig helg med mina två små älsklingar.

I fredags började jag, mamma och pappa med en middag i stan. For sedan och hämta j på tåget sen var det hem för mys på kvällen. Lördag morgon körde vi LCHF frukost sen bar det iväg ut och kika på en hemlighet.. =) Efter det ringde mamma o pappa och ville att vi skulle komma ut  till Gallström och äta, så vi gasade ut med A7:an.
Där vart det super god lax med skagenröra och färskpotatis (som jag iofs hoppade över pga lchf som jag kör) Riktigt gott!! Vi vart vi kvar i ngr timmar i trevligt sällskap. På vägen hem vart det stopp på videoteket, köpte massa karra, poppisar och for hem och hade filmkväll och dela på en flaska rött.



Skogspromenad med knollis klämde vi in också. =)



Han är sååå busig, vet inte vart han får alla hyss och energi ifrån men det är FULL fart när han är vaken! ;)

Söndag, lunchade vi med ett par kompisar på vindhem. Jag provade räksalladen och kan rekomendera den varmt. Jätte god, verkligen. Därefter for vi vidare till deras stuga och fikade och lekte med knollis =)





Mot kvällen köpte vi massa gott och grillade egenmarinerade kycklingfiléer, till det hade vi tzatziki en fräsch sallad toppade med mosarella och en flaska rött.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0