Frukost lchf



Började morgonen med en härlig löprunda! Vart 6,5 km äntligen var jag på g igen! Känner hur motivationen är på topp, kanske beror det på att när jag ställde mig på vågen här hos j i lördags stod den på 56,1 kg! D var år sedan jag såg den siffran. Är dessutom min målvikt =D Dock ska d ju på lite muskler på den här surkroppen också vilket som alla vet väger lite mer, så nu blir d springa och köra lite styrka sen till hösten loggar jag in mig på sats.

Nu sitter jag iallafall och njuter av frukost efter att ha tagit en lång dusch och kört inpackning i kaluffsen. Ska iväg och träffa virre snart =)

Frukosten som ni säkert förstår består av en kopp kaffe, (blir nog två..) en oopsie med smör, massa ost och skivad gurka på. Till det ett par körsbärstomater. Sög även i mig ett stort glas citronvatten =)

5 dagar tills vi får hämta våran älskling!!


Kommentarer
Postat av: jill

Nu blir jag arg, ska oxå gå på din diet haha :P Lillspink!

2011-06-20 @ 12:09:36
URL: http://jivi.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha do it! =)

2011-06-21 @ 09:03:29
URL: http://egnavingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0