God... eller dålig morgon?

De ena avlöser det andra.. Inatt vaknade jag av att jag fick nackspärr..... inte särskilt kul med tanke på att träningen skulle börja idag igen. *morrar*

Satt på mig träningskläderna och allt för att trottsa, dock var jag så illa tvungen att lyssna på min kropp när det tog stopp redan innan jag satt min fot utanför dörren. TYPISKT!
Kanske behöver jag lära mig att min envishet inte alltid kan få bestämma...?

Men men, om ett par dagar ska jag vara ute i spåret igen, med runkeeper. Så då kan ni som är vän med mig på FB följa mina rekord som skall slås för varje gång.. Får se hur det går ;)

Idag är det sommar ute, strålande sol och blå himmel, klänningen är på! Älskar sommar & sol! *lycka*

J är på väg ner till motala och ska hämta hem sin nya båt! Jiiihooo! Så fort jag kommer ner till sthlm blir det bååååt! Ska köpa en liten flytväst till lilla knoll oxå så han kan åka med säkert! =)

Nu ska jag söka reda på statestik till AP:n för imån skall den granskas av ett proffs.

Ha en underbar dag alla fina där ute!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0