Känner mig inte kry...



Usch har kännt mig lite hängig sedan igår, det är någon elak sak i min hals. Tack J, far man och snurrvlar runt och ska pussas så dom biter sig fast på mig istället... ajabaja!

Har dock druckit massa citron nu så förhoppningsvis går det till sig, hett tips om ni känner att ni håller på att bli sjuka, verkligen alltså. Drick en halv pressad citron i ett glas vatten varje morgon och även på kväll om ni känner att ni har något skit i lillkroppen. Efter det kör ni självklart "the secret" (tänk att detta hjälper och att du blir frisk och kry, föreställ dig gärna hur du mår prima och gör något ansträngade, springa, gymma ect)

Ett annat tips är att tänka jag är "frisk frisk frisk" absolut inte tänka "Neej jag ska inte bli sjuk" Detta pga att du lurar kroppen/hjärnan när du tänker frisk att tro att kroppen är frisk, tänker du inte bli sjuk så hör den bara sjuk... så blir du sjuk.

Så nu ni, imorgon är jag tillbaka ute i löpspåret, är full med energi och mår som en prinsessa! =)

Tjing och ting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0