Kärlekens dag!

Idag kommer min älskling på besök!! =D Ska bli så mysigt, nypa på varandra hela helgen ;)



Snart blir våran lilla familj 3 st! igentligen 4 faktiskt, men ena sonen bor ju här hemma och hur gärna jag än hade velat ha honom hos mig, så måste jag tänka på hans bästa, vilket är att få springa fritt här på gården som han vill och är van vid, vara med sin kärlek mimmi och inte behöva sitta instängd i en lgh i sthlms innerstad. När det gäller Wille har jag nog aldrig varit egoistisk, han förtjänar dom bästa förutsättningarna för att må bra och få röra sig fritt. Kanske därför han är mer som en liten hund, än en katt?

Han kommer alltid som en liten hund när jag ropar på honom när han är ute och busar, han pratar väldigt mycket, pratar man med wille så får svarar han nästan jämt, han säger till när han vill ha mat, när han ska gå ut, ibland vill han bara prata av sig känns det som, han älskar att gosa med allas fötter dom kan ha stå och krama i evigheter, han är envis och har hett temprament (som han ärvt av mig..) Han har alltid velat äta det jag ätit sen han liten var. Älskar choklad och glass! När jag öppnade frysen när vi bodde i gbg så kom han alltid springande, han visste vad som fanns där inne. =) 

Han dricker kaffe, och gillar att få kanelbulle doppad i kaffe!?! Han älskar att busa, och blir alltid på bushumör när jag kommer hem hit.

Han är världens charmigaste lilla kille, kobent fram och hjulbent bak, långa bakben som en hare, kort svans som står rakt ut och fungerar mer som roder har vi förstått. (se bild)

Får göra ett tillägnat wille inlägg med mer info ang honom senare tror jag, finns så mycket att berätta =)



Mammas lilla bäbis! Ska försöka göra ett lika bra jobb med brosan din wille ;)



*Love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0