LCHF update

Jag har ju fuskat en hel del den senaste veckan med min kost, men from igår var jag tillbaka på lågkalori kosten, och det känns redan bätte! (trots att jag fuskade med godisrem igår...)

Jag kan verkligen påstå att det gör skillnad i kroppen av att skippa kolisarna. Jag känner mig piggare, känner sig inte uppsvälld även fast jag äter som en tok! Jag har gått upp ett kilo under tiden som jag gottade till det, så detta ska brännas bort nu igen, va ju såååå nära. Tur det går snabbt att ta igen =)

Idag har jag ätit 2 portioner med tacos (självklart inga bröd, chips el majs) men allt annat gott!! Mmmm! Till middag slängde jag och caroline ihop kycklingfilé med tzatsiki & beasås samt en stor färggrann smarrig fetaost sallad.


(snodde bilden från jills blogg)
Jag hade dock mycket mer tzatsiki samt beasås på det. Gick ner ett par portioner även till middagen.

Ang ryggskottet så är det mycket bättre, funderar faktiskt på om jag ska ta mig ut på en löprunda i mån, börjar ju krypa i benen på mig! Ska ni hänga med? Kommer förmodligen inte alls gå lika fort som sist tack vare mitt lilla uppehåll.

Ska kolla lite tv och drömma om knoll nu sen blir det go natt kapp säck. Imån serverar jag ägg & bacon till frukost och självklart ett stort glas citron vatten.

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0