Löprunda i hagaparken

Började morgonen trots dålig sömn i natt och träningsvärk från gårdagen med en löprunda i solskenet. Det var varmt, och jobbigt, men jag sparang hela rundan och det gick snabbare än igår. Nu har jag tagit en härlig sval dusch och sitter och dricker kaffe och citronvatten. Tänkte göra ett ryck och svabba av lite här hemma. Tappade bort ena mitt örhänge här hemma i förrgår och vill INTE att knoll ska hitta det och stoppa det i munnen, nä här ska det grundligt städas så att han inte sätter ngt i halsen.

Annars så ska jag hänga med virre idag igen =) Vi vandrade runt hela stan igår, tror vi var på varenda zoo för att hitta en säng till knoll, riktigt dåligt utbud måste jag säga att dom har. Men vi fick ju motion ;)

När snyggingen min (han var sjukt snygg imorse när han skulle till jobbet, jeans, skjorta och kavaj mums! ;)) slutat jobba ska vi även ta båten ut på picknick! =D *längta* Virre trycker vi oxå ner i båten ;)

Nu ska jag fixa lite med företaget, sen frukost och svabbning. Just det ska fixa försäkring till knoll oxå.

Hoppas ni har en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0