Lördag morgon


(Rätt nyvaken osminkad jenny med frisyr stylad från natten)
Sitter ute i soffan och väntar på att J ska vakna nån gång..... Jag har varit uppe och flyttat in alla mina kappsäckar i min klädkammare, har hängt upp allt fint så nu vill jag nästan bo där inne ;P

Idag ska vi hälsa på vår lilla bäbis!! =) Vi dukade fram med underlägg och fina skålarna jag köpte! Kanske jag aldrig berättade? Men snuttefilt med en elefant är köpt samt två fina skålar i rostfritt med svart gummi därunder, samt självklart tassmönster på sidorna. Precis som jag ville ha dom.

Det vart iallafall jätte fint!! Knoll kommer trivas, vi ska åka till en chihuahua affär på söder sen och köpa mat, säng, koppel och halsband, leksak, mm =)

Näe nu orkar jag inte vänta längre, ska slänga mig in på sängen och lyfta på ögonlocken ;) Prova det om ni vill att ngn ska vakna, lyfta på ögonlocken alltså haha grymt effektivt! ;)

Ha en härlig dag nu sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0