Lördag

Gårdagen var heeelt underbar!! Vi hann med så mycket och det var absolut ingen stress. Började med lite frukost, jag åt en avokado, ägg, och kaffe. Helt perfekt. J körde gröt frukost med juice ägg och kaffe. Det ser gott ut, men jag är nöjdare med min feta frukost. ;)

Klädde på oss och for iväg till knoll!! Så underbar lite kille vi hittat. Helt bedårande, han är lugn samtidigt som han är modig, han gillar att mysa och pussas, han är nyfiken, han är cool, han är vääääärldens finaste utan underdrift! Men sååå himla liten.. som en liten.. råtta? Kan säga att han ser mycket större ut på bild än vad han är i verkligheten.
Men guuuud vad vi längtar tills han kommer hem.
Vi lämnade snuttefilten där så att den skulle lukta mamma och syskon för att han ska ha med sig något som känns tryckt när han kommer hem till oss. Valparna inkl knoll började rätt snabbt att bita i elefanten som sitter fast på filten. Antar att det var bar betyg för snuttefilten ;)




Busade gjorde vi så lillsvansen gick som en propeller ;)

Somnade på pappa =)

Vi busade länge och myste och tog en massa bilder på vår lilla kärlek innan vid for därifrån. Ville inte åka! Tur det bara är en vecka kvar tills han kommer =)

Vi for sedan in till stan och lunchade en sjukt god sallad. Rödbettor, chevré, pinjenötter, honung, grillad paprika mm Mmmm! Sedan hittade jag min fiiina klänning som jag letat efter, sjukt snygg! *överlycklig* Vi tog sedan en kaffe och va förbi zoo för att köpa saker till vår lilla bäbis. Vart massa leksaker, godis, mat, tuggben, kloklippare, halsband,(dock ett töntigt då det var de enda valphalsbandet som passa vår lilla kille..Får uppdatera med ett snyggt sen när han växt lite) koppel. Vi kikade på säng, hittade en som var ok men jag ville gärna kika vidare så ska kolla på det idag efter vi varit på lunch hos j:s pappa.



När vi shoppat klart for vi till båten och åkte runt sthlms skärgård i strålande sol, super mysigt! Känner mig så bortskämd när jag vet vilken kille jag har lyckats fånga ;) Han har verkligen allt och vi trivs såå bra tillsammans! <3
Efter båtåkandet lagade vi ihop en smarrig middag, drack lite vin och kollade på en film och satt och pratade om knollis =)





Ne, nu ska vi tydligen iväg på zoo!

Ha en fin dag!

Uppdaterar med bilder sen.

Kommentarer
Postat av: jill

fy faan va liten o söt :D

2011-06-19 @ 22:16:17
URL: http://jivi.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja vet, du kommer smälta vid första ögonkastet! Han vinglar lixom fortfarande när han går naaaw =) glöm inte att han är min :P haha

2011-06-20 @ 10:31:59
URL: http://egnavingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0