Morning

God morgon alla fina!

Hoppas ni mår bra!?!

Igår var en sån där härlig dag, efter att vi släppt av carris på tåget så for jag och mamma och käkade lunch, vart bää, bää gryta (lamm) ;P med saffrans ris, dock skippade vi det och dök ner på sallads buffén eftersom vi knappt äter kolhydrater. Efter lunch vart det en sväng till kontoret för att bocka av ett par grejer, sen for jag ut till birsta för att spana lite, hittade två långklänningar, äntligen! Passar perfekt både till vardags och fest. Sen var jag förbi veromoda och där hade dom minst sagt rea, 20-./plagget. Hittade 2 koftor och ett par byxor, det kallar jag fynd! *nöjd!*

Efter shoppingen hängde jag med tessan ett tag, va ju ett tag sedan men nu är vi uppdaterade igen, kan hända mycket i vissas liv på väldigt kort tid, medans andra kan gå i samma hjulspår i evigheter...

Väl hemma sen avnjöt jag en lchf middag bestående av vitkåls-pasta och köttfärssås samt ett par glas rött tillsammans med mami och papi, mycket trevligt. Satt även och kikade på polisen (grannen) som klippte gräset, en jävla fart var det på honom i svängarna haha!

Sedan var det myskväll med wille tills vi somnade. Som jag saknat den lilla rackaren och han mig verkar det som =)


Kommentarer
Postat av: Caroline

BÄÄ BÄÄ gryta? Hahhahaha jag dör. De var roligt! :D

2011-06-08 @ 08:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0