Prylar till knoll

Snart kommer lilla knoll hem och vi måste införskaffa lite prylar, svårt att bestämma sig för vad man vill ha...

Jag har varit runt på alla zoo butiker här i stan men hitta ingenting som passa, har surfat runt en massa men tycker det finns lite att välja på... Hur gör alla som har hund?

Ja en fin säng ska han ialf få, vad sägs om den här?



Jag får beslutsångest gällande hans hallsband. Fast ett personligt hade nog dock varit något kankse, typ ett liknande ni ser här fast som det självklart står Knoll =)


Matskålar är svårt oxå, vi vill ha rostfritt fast jag vill inte ha för tråkiga. Det ska gärna vara svart gummi under så att dom står stadigt, snygg design om det nu går att få på dessa... Sedan är ju lilla knoll så pytteliten att alla skålar känns förstora... stackarn kan ju bada i dom flesta jag sett.



Knoll skall tydligen redan i höst ha en tröja på sig för att inte frysa, hittade den här fina, tror han kommer bli väldigt stilig i den ;)



Vad sägs om ett par Uggs? Haha J skulle inte gilla om jag köpte sånna, tror inte knoll heller hade varit så förtjust :P


Näe, vår lilla kille ska bara få det bästa. Han kommer absolut inte bli en fin hund som sitter i en väska! Han ska bli en modig liten kille som vill hänga med på alla olika slags äventyr =)

Han kommer bli grym, ni ska få se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0