Tacos al la LCHF

Jag älskar verkligen tacos! Hade varit kul att veta hur MÅNGA ggr jag igentligen tryckt i mig den rätten... förmodligen tusentals... NamNam!





Jag och sis kockade till detta i söndags, det bästa är nog att man får äta nästan allt utom skalen. Dessutom kunna vräka på ost, fet guacca, massa sallad och mumsa isig. Tacosåsen kanske inte är den bästa, men so what? det är så det kan man lyxa till det med! *seckel*

Mitt tandvatten rinner bara jag tänker på den här rätten!

Så för er som kör lchf, hem och laga till tacos ;)

Köttfärs + tacopulver
krispig grön sallad
paprikor i olika färger, gärna gul & röd.
pärltomater för att lyxa till det, dom är mycket godare (och dyrare tyvärr)
guacca med fetaste cream freshen och använd perfekt mogen advocado samt mycket vitlök.
en ost du gillar, vräk på ;)
röd el gul lök.
gurka
tacosås
soltorkade tomater inlagda i oljagottigott (kommer inte ihåg va det hette)
Kiwi är oförväntat gott till.

Smaklig måltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0