tjing och ting

Tittut igen,

Idag for vi ju iväg tills j:s pappa som mjöd på mat. Riktigt gott, bästa var att han även serverade egen odlade jordgubbar med vispad grädde till efterrätt. Tror jag åt mest av alla? :O Är det gott så är det ;) Går ner mycket i mig som jag brukar säga.

Jag har shoppat till knoll!! haha är så sjukt nöjd över den här lilla regnrocken. Man ser dock inte så bra på bilden men jag ska visa er på knoll sen. Till det hittade vi även ett nytt halsband (se nedan) Nu är det bara sängen kvar, sen kan knollis komma hem =)

Knoll kommer inte bli en hund som ska springa runt i massa olika kläder jämt, men vi måste vänja honom som liten till att kunna ha på sig något eftersom han behöver en jacka i vinter när det är kallt. =) Jag tycker dessutom att han förtjänar en regnrock så han slipper bli kall och blöt dagar som den här... (öser ner och har gjort hela dagen)




Ha en fin kväll, tillbaka till min goda smoothie!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0