Today in pic..

Idag har det varit full rulle här hemma, först gasade jag iväg med papi till jobbet, handtvättade A:7an så jag fick beröm ;P






Drog på mig koftan för en tjuga ovanpå linnet, vart dock varmt så fick plocka av den sen.

Sen var jag iväg och köpte present till mami, vart lite plock från olika ställen, men tror jag lyckades rätt bra, hon sa det gång på gång ialf =)

Det vart 3 olika ljuslyktor, en skål, 6 st bordsunderlägg till uterummet, 2 ljus till en ljusstake samt häxvrål som hon älskar.



For sedan iväg med mamma och handlade en ny ytterdörr samt målarfärg då jag tagit mig an att slipa upp och måla om hela bordet i uterummet med 2 tilläggsskivor. Kommer bli såå fint, vitt bord och massa rosa =D Precis min smak! Tänk er en höstkväll med ljus i lycktorna... Får man längta efter hösten nu..? =)

Va förbi pappa som meckade i båten.. (åskan har slagit ner i ena motorn...)



Väl hemma var det bara till att börja slipa... Många snorungar (dvs systrarna v) som hackat med gafflar och knivar i det bordet som små, har fått slipa en hel del för att det ska bli jämt kan jag lova! *phjuuu* Har typ sokerdricka i armen fortfarande av den där slipmaskinen..


Vi fick duka upp på ett litet bord för middagen... vart mysigt det med =)



Grillat bjöds det på idag, revben, kycklingspätt, avokado/fetaost sallad, vin, fetaost röra, gräddsås , (ris till pappa).





Grädde och blåbär till efterrätt. MMMMMMMMM!



PS. Jag har fått mail =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0