Vi har bara varandra

Igår efter jobbet gasade jag iväg och mötte upp världens bästa datahacker =) Vi satt oss på O´leary´s och käkade lite medans vi gick igenom den 16 sidiga offerten. Behöver jag säga att det tog 3 timmar? Rätt kille på rätt plats, har fått många tips och ?:en nu som vi måste reda ut. Tack och lov finns det människor som förstår det där språket. Kan säga att nog inte många av er som läser skulle ha en susning om vad som står i den där, och det hade knappt vi heller.. Det är stora pengar i detta därför måste vi vara väldigt noga med att allt blir rätt, att alla våra krav är tydligt framförda så att det inte finns marginal för missförstånd. (Tydligen ngt lata datahackers annars mycket väl kan utnyttja...) Ajabaja!

Är ialf oerhört tacksam för all hjälp vi får från alla håll. "De du ger, kommer tillbaka till dig" är ett ordspråk som fastnat hos mig, tycker det stämmer väldigt bra. Prova själv att ge mer till dina nära och kära samt till främlingen i butiken, på gatan eller varför inte chefen? Det kan räcka med ett leende, en komplimang till butiksbiträde eller bara en kort konversation. Erbjud dig att hjälpa någon, eller överraska någon du tycker om. Det behöver heller inte vara mycket, glöm inte att det är tanken som räknas!



Ps, jag ska träffa knoll den här veckan!! =D =D ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0