Peruk tema it is!

Jag bestämde mig i höstas för att inte ha en stor 30-års fest. Alla vänner är så utspridda, dom håller till till i Göteborg, sthlm, sundsvall, malmö ect. Därför kommer det att bli lite olika event på olika orter, med dom som betyder något.

Först ut är Göteborg, här har jag flest nära vänner på en och samma ort, därav blir det att slå klackarna i taket och sjunga loss till singstar så grannarna skriker och dammar till ordentligt med kvasten i taket/golvet!
Dresskode för hela kvällen & natten är efter en massa googlande av att hitta ett relativt enkelt tema, Peruk tema! Hittade själv en knallröd filla med lugg, det tackar jag gudarna för nu när mitt egna är som en jäkla svintotuss!

Brudarna blir bjudan på dryck och tilltugg när dom kommer på lördag, när jag sedan lyckas få alla att bli runda under fötterna släpar jag med mig alla perukbrudar ner till starbowling för att leka!
Där kommer vi att busa ett tag för att sedan (med klackar) stuttsa uppöver mot Avenyn & ta över hela dansgolvet!
Vi kommer avsluta kvällen på kebabcity då detta är en önskan från en av perukerna.

Jag kommer givetvis att uppdatera er med bilder och citat från kvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0