Snart 30 år, är väl nu livet börjar?

Men än så länge är det 10 dagar kvar på 20-strecket! Thank good!

Jag har tänkt att hinna med en del innan allt är över alternativt allt börjar!?!

Först ut, eftersom jag igentligen inte har någon ångest över att bli 30 år förrutom att biologiska klockan tickar snabbare än beräknat, mina "charmiga" små rynkor tittar fram, min smala atlet kropp tränar sig inte själv längre & jag får slita som ett svin för att pressa ner mig i mina snyggaste jeans!

För ett par veckor sedan var jag tvungen att springa in på löplabbet för att införskaffa mig ett par jävligt snabba löpskor. Jag fullständigt VÄGRAR att köpa nya jeans utan jag ska tamefan få bort överflödigt häng så jag (läs: utan att ligga & press på sängen) lätt hoppar i mina snygga jeans, slänger på mig en cool t-shirt och ett par solbrillor när uteserveringarna öppnar. (Vilket är 2 dgr efter att jag blivit 30....)

Ännu står mina dyra snygga löpskor nästan oanvända i garderoben.. MEN det är faktiskt svinigt kallt ute för att ge sig ut på någon runda, jag sitter snällt och väntar på att solen skall tina upp underlaget sen finns det faktiskt ingen ursäkt. Är det något jag har är det faktiskt en järnvilja! (hoppas den stannar kvar efter 30!)

Söndag idag, innebär räksmörgås hemma hos föräldrarna V.

Hör snart mammas ljuva stämma, MAAAAAAAAT!!!! skära igenom ben & märg. (Är värt det, tro mig)

Ska ta min ristuss till kaluffs dit upp, ja som att det inte var nog att man börjar bli äldre och ens hår inte verkar tåla lika mycket som när jag var 14 så tänkte jag ändå envis som jag är, att jaaa men idag gör vi lite slingor på utväxten. Började bra med folie, pensel och kam....... Tålamodet är inte det bästa, vilket resulterade i att jag fick kramp i armen, vart förbannad och slet ut dom där jävla foliebitarna och kletade i skiten runt hela huvudet, detta resulterade i att jag nu har vågit, sprött, torrt, & vitt hår överallt, nästan. Hittade precis ett par, jävla mörka fläckar fint utspritt kring hårbotten, blir ju säkert svinsnyggt när jag sätter upp skiten.

Jag var ialf smart att investerade i dessa två produkter till höger här om dagen, detta kommer göra susen annars blir det peruk tills jag är 40!

 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0