Vaknade till....

SPIIIIIIDI!!! Ska vi kysses, joo vi måste d!! (Mamma som pratar skriker till wille, dvs min katt) Japp, härlig väckarklocka! Gick sedan ut i köket, kokade på ett par ägg till frukost, hoppade in i duschen för att skölja ur inpackningen jag sov med. Faaaan va slitet håret är, inte okey!
Lite gladare vart jag senare när wille sticker ner huvudet i mammas kaffekopp och slickar i sig kaffet... när volymen i muggen sjung åkte tassen ner för ett dopp och sedan var det stor skurning av tassen, wille upprepade doppet ett par gånger. Kan inte sticka under stolen att måndag morgon ändå började rätt bra.

I dag ska jag ringa den förbannade datanörden (jo, du förtjänar det) som skulle ha ringt tillbaka i fredags med en plan över hur vi skulle arbeta framöver. Vi har redan haft en jävla massa strul med det här databolaget, senaste kontaktnissen fick sparken, och d va tamefan på tiden! Dock har ju allt rullat tillbaka till ruta 1 för våran del, då en ny nisse skall sätta sig in i vårt projekt. Att han sedan INTE ringer när han lovar, ja som sagt så är jag INTE glad!!

"Hemligheten med att få saker gjorda är att agera"

Jag håller även på att packa väskan, ska bege mig till huvudstaden och överraska min älskade kille som inte har en susning om att han får en kelsjuk flickvän på besök på kvällskvisten. Funderar på om jag ska ringa när jag är på centralen och be han hämta mig, el om jag ska ta mig ända fram till lgh, sätta in nyckeln i dörren och TAAAAADA!! ?
Ja, vi får se vilket humör jag är på då.

"Saknad är något fint"







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0