Bjuder på ett par morgon bilder...





Osminkad brud redo för en ny dag på jobbet. Natten var inte rolig.... har bara legat och vridit och vänt hela natten... Ibland önskar jag att jag var kille, fy skäms för mensvärk! Vart därför ingen löprunda i morse, men det stoppar mig inte för att ta en i eftermiddag!! ;) *längtar faktiskt tro det eller ej!* För visst är det skönt att träna? Underbar känsla.

Btw lchf går ju väldigt bra, jag äter massa gottigott och har nu bara 2,5 kg kvar till min målvikt. Är fortfarande förundrad för hur lätt detta är. Läser Matrevolutionen en bok ni borde läsa om ni vill veta vad ni stoppar i er kropp.


En fråga är bla hur kommer det sig att när hela världen varna oss för att äta fett och istället äta fettsnål mat vart vi också fetare och fetare för varje årtionden!?! Den frågan kan man kanske fundera över?
När vi dessutom istället äter fet och lågkolhydratkost så blir vi smala?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0